گزارش تمرين استقلال
نوشته شده توسط : atefeh

گزارش تمرين استقلال

تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 در کمپ ناصر حجازي آغاز شد.

استقلال


به گزارش "ورزش سه"، حدود 500 نفر تمرين استقلالي ها را امروز از نزديک تماشا کردند و مثل روزهاي گذشته به تشويق کادرفني و بازيکنان پرداختند.


* برخلاف روزهاي گذشته منصور پورحيدري در تمرين آبي پوشان حضور نداشت اما مرتضي هاشمي زاده بازيکن اسبق استقلال در تمرينات حضو رداشت و مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. سجاد شهباززاده غايب بزرگ تمرين استقلال بود و نکته جالب اين بود که تماشاگران بي توجه به عقد قرارداد اين بازيکن با آناليا اسپور تنها تيمشان و بازيکنان حاضر در زمين را تشويق مي کردند.
* محمدحسين کنعاني زادگان مدافع تازه وارد استقلال بعد از 10 روز غيبت به خاطر مصدوميت امروز به کمپ ناصر حجازي آمد و زيرنظر دکترهاي تيم تمرينات اختصاصي انجام داد.
* همچنين رابسون برزيلي که هنوز قراردادي با استقلال امضا نکرده است امروز پا به پاي ساير بازيکنان تمرين کرد. گفته مي شود اين بازيکن قراردادش را با استقلال نهايي خواهد کرد.
* آيتم اول تمرين به کارهاي کششي و دويدن دور زمين اختصاص داشت و بعد از آن کارهاي تاکتيکي آغاز شد.
* عليرضا منصوريان امروز تمرينات ويژه اي را براي وينگرهاي تيمش در نظر گرفت. او از وينگرهاي تيمش درخواست کرد زماني که مهاجمي مقابل دروازه حضور ندارد از سانتر کردن هاي بي مورد خودداري کنند و با ارسال پاس به بيرون محوطه جريمه دوباره بازيسازي را از عقب آغاز کند. در اين تمرين بازيکنان موظف بودند که سانترهاي وينگرهاي استقلال را با تک ضربه وارد دروازه استقلال کنند.
* آيتم بعدي تمرين به مدافعان وسط استقلال اختصاص داشت، در اين تمرين عليرضا منصوريان راه صحيح دفاع کردن مدافعان در مقابل سانترهاي حريف را به بازيکنان آموزش داد. همچنين منصوريان راه صحيح ضربه سر زدن مدافعان را به آنها آموزش داد تا تيمش از حداقل فرصت به وجود آمده حداکثر فرصت را ايجاد کند.

*در اواخر تمرين که به سانتر از جناحين اختصاص دارد، دو بازيکن مصدوم شدند. در اين آيتم از تمرين آرش افشين و بهنام برزاي با مصدوميت جزيي روبرو شدند و البته بعد از چند دقيقه تمرينات را از سر گرفتند.

*در بخش پاياني تمرين عليرضا منصوريان بعضي از بازيکنان تيمش را جمع کرد و ضربات ايستگاهي تمرين کرد. جالب اينکه هيچ کدام از بازيکنان عملکرد مناسبي در زدن توپ به چارچوب نداشتند.

منبع: ورزش3

استقلال





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: